Member for

6 years 10 months
Points
2228.00

Recent Comments

Date Title Body
12/08/2018 - 7:06pm Fuck N A!  Damn it.  Where…

Fuck N A!  Damn it.  Where did this come from?  Are they throwing money?  Sluts? What?!  Damn it!

12/03/2018 - 9:37am Mgoblog HD app back.  That…

Mgoblog HD app back.  That would be outstanding to have for paid subscribers.

 

12/01/2018 - 2:20pm We don’t have to worry about…

We don’t have to worry about, no chance for us getting in.  Go Oklahoma, take that last spot.  Fuck Ohio State.  Fuck em

11/29/2018 - 8:15am I was confident going into…

I was confident going into Notre Dame.  Over confident.  I bet a rival (not ND, but OSU) that if Michigan wins, he'd have to wear Michigan gear for our annual lodge party all day.  If NF won?  I'd have to wear OSU gear all day.  I wish it were just money.  This was a huge error on my part.  I won't be able to dodge the lodge party forever.  

11/28/2018 - 11:59am I don't want OSU in the…

I don't want OSU in the playoff.  Fuck them.

11/26/2018 - 1:46pm Some good news.  Anyone…

Some good news.  Anyone worried that the devil down South isn’t recruiting him as hard?  Or at least it appears so?  

11/24/2018 - 7:05pm I go back to work Monday, in…

I go back to work Monday, in downtown fucking Columbus.  This shit sucks fucking fuck.  I’m still asking myself what the fuck happened.  

11/24/2018 - 11:02am Coffee>Gatorade>beer. 

Beer…

Coffee>Gatorade>beer. 

Beer=Jackie O’s Mystic Mama IPA

For those down in Columbus for the game, pick up a six before heading back North.  Also, highly recommend picking up Columbus Brewery’s Bodhi.

11/24/2018 - 12:06am No shit, butterflies have…

No shit, butterflies have set in.  Fuck n a. Great preview by Brian.  Let’s fucking do this.  Go Blue!  Onward!!!! 

11/23/2018 - 11:07pm Greatest preview I’ve ever…

Greatest preview I’ve ever read. Damn glad to be a part of this community.  Everyone follow along when greatness comes to fruition tomorrow:

“Win will cause me to… purchase a stupidly expensive bottle of whiskey, make a fire, and sigh contentedly.”

I’m in.

11/21/2018 - 6:31pm Yes, all these reasons. …

Yes, all these reasons.  Fuck that Indiana game, doesn’t matter.  Now, if the next two days could fly by, please. 

11/21/2018 - 6:28pm Great post. It’s an Ace…

Great post. It’s an Ace kinda time you’re looking for.  Miss his work on here.  Hope he is doing good.  Hail!  GoBlue!

11/21/2018 - 8:30am Got room for one more? …

Got room for one more?  Sounds like a super solid Thanksgiving.  Perhaps I just haven't had turkey done right.  Sorry about in-laws.  That is so wrong on many levels.  

11/21/2018 - 8:11am Agree, this was great data…

Agree, this was great data to share and interesting where some of the top CF coaches started.  Harbaugh constantly gets compared to Lyin' Urb's start/record, when quite frankly, he walked into a Cadillac.  Fuck him.  

11/21/2018 - 8:08am Personally, I'm excited we…

Personally, I'm excited we're moving off of turkey this year and will be having a honey baked ham.  I mean, it's just better, right?  I live in Columbus, so this week can really blow.  I usually turn off notifications on my texts for friends in town and most likely won't watch the game with anyone on Saturday.  I just don't want to be around the enemy.  For those heading down to campus, hit or miss if you'll run into assholes.  As Brian stated in his ticket post, stay in a pack of people.  Fuck da Buck.  Go Blue!

 

11/20/2018 - 11:01am Yep, welll stated.  Got to…

Yep, welll stated.  Got to go with the hot “foot” in close and let Quinn rip it it’s long.

11/14/2018 - 9:32pm I think I’m enjoying this…

I think I’m enjoying this Sparty blog a little too much.  Happy birthday, Go Blue!

11/14/2018 - 9:25pm Yes, ha!  I rather enjoyed…

Yes, ha!  I rather enjoyed that.  That good ole “we just blew out a top 10 on the road” feeling.  Go Blue!  Onward!

11/11/2018 - 10:18am Unreal, had to be done. …

Unreal, had to be done.  Fuck this asshole for his post. 

11/10/2018 - 10:24pm Same, beat downs are quite…

Same, beat downs are quite enjoyable.  “Rob” and his Rutger team were just the next team in line to get throttled.  Fuck all comers.  On to Indy.  

11/09/2018 - 8:49pm Hang in there, I’m sure we…

Hang in there, I’m sure we’ll get an ole fashion Rutger.

10/31/2018 - 8:03am Stupendous news!  What kind…

Stupendous news!  What kind of asshole makes the games about himself instead of the teams?  This was long overdue.  

Best Penn State!  

10/30/2018 - 8:16pm All there is to it.  Just…

All there is to it.  Just keep winning and this will all work out. Like I said earlier, the obvious, 12-1 Michigan won’t be left out.  We’re in the drivers seat, let’s finish this thru.  See you all Saturday, I’ll be in section 10. Go Blue!  

10/30/2018 - 11:48am Seems like others agree. …

Seems like others agree.  Just win.

 

https://twitter.com/theo_mackie/status/1057293407033458688?s=21

10/30/2018 - 10:56am I do not care, irrelevant. …

I do not care, irrelevant.  We all know we need to win out to get in (unless complete craziness happens).  Just win and this shit should take care of itself.  No way a 12-1 Michigan team with a one score loss on the first weekend doesn’t get in. 

10/24/2018 - 6:12pm Basically.  It’s lame, like…

Basically.  It’s lame, like Delaney. 

10/21/2018 - 5:37pm Si, he’s back.  Maybe it was…

Si, he’s back.  Maybe it was being on camera for All In, who knows?  But he’s back, fuck all challengers, bring it.  

10/21/2018 - 10:43am Yep, that piece of shit had…

Yep, that piece of shit had a big grin.  Bush Jr’s actions were excusable in my book.  Fuck Sparty.

10/20/2018 - 6:28pm I love this.  

I love this.  

10/19/2018 - 8:46pm Yes, freaking Sparty. 

Yes, freaking Sparty. 

10/19/2018 - 8:45pm We don’t need this type of…

We don’t need this type of negativity during league play. 

10/19/2018 - 7:53pm PS: for the Lebowski fans,…

PS: for the Lebowski fans, for the 20 year anniversary, from Today show if you haven’t caught it yet: 

 

https://www.today.com/video/jeff-bridges-john-goodman-and-steve-buscemi-talk-the-big-lebowski-in-extended-interview-1347115587527

10/13/2018 - 11:53pm Right, not yet.  Everything…

Right, not yet.  Everything’s right, so just hold tight. 

10/08/2018 - 8:20pm Taker easy, dude.  Lucky to…

Taker easy, dude.  Lucky to have enjoyed  his contributions to the blog.  Real lucky.  

10/02/2018 - 8:48pm I clicked it, it was…

I clicked it, it was glorious.  

09/25/2018 - 10:55am Great day getting a post…

Great day getting a post from Ace.  Don Brown losing his mind up 46-0 takes the cake for me. 

09/24/2018 - 8:58pm Hope the Steelers lose. …

Hope the Steelers lose.  Also, I miss Ace’s gifs, a lot.  Hope he’s hanging in there and doing the best he can.  ✊

09/18/2018 - 8:21pm Holy shit is right!  Out of…

Holy shit is right!  Out of nowhere, even better.  Welcome Dax!

09/18/2018 - 8:06pm Great news, he clearly saw…

Great news, he clearly saw we need the help back there and will play immediately.    Love picking up 5⭐️

09/08/2018 - 7:32pm Yes, yes we can.  

Yes, yes we can.  

09/08/2018 - 12:12pm Fuck n a, this offense needs…

Fuck n a, this offense needs to show some life, please!

Go Blue!

08/28/2018 - 6:34pm Yes, yes, this is what we…

Yes, yes, this is what we want.  I don’t know, feel real confident going into this game.  That D of ours, whew. 

08/28/2018 - 7:29am Dang

Dang

08/25/2018 - 4:27pm I think Desmond is taking…

I think Desmond is taking advantage of a year when it's quite practical for Michigan to be in contention.  Let's face it, this D is going to be nasty, real nasty.  Add in a competent QB to some solid skill players, and it's not that far fetched.  Don't be surprised if we beat ND the fuck down.  I expect it.  

08/09/2018 - 10:14pm This guy, lucky to see…

This guy, lucky to see tweets and other updates everyday.  He’s one tough Wolverine.  ✊

08/02/2018 - 12:49pm The talent that writes for…

The talent that writes for this blog is tremendous.  Brian’s rational and common sense writing continues to be something I’m fortunate enough to read regularly.  The Lebowski references are just an added bonus.  Great piece, Brian.  

08/01/2018 - 10:22pm Gimme a fucking break.  Just…

Gimme a fucking break.  Just the word “oh”, in reaction to that tweet.  Fuck that lame O h I o shit.  It less checked, brah. 

08/01/2018 - 9:12pm Whoops, meant to put this on…

Whoops, meant to put this on there:

 

Reporter @Brett_McMurphy told Fox Sports Radio, when it comes to the Zach Smith situation, there's even worse information that he hasn't shared.

07/17/2018 - 10:29pm Yes, even though the app was…

Yes, even though the app was basic, it was all I needed.  The new site is great when I’m on the Mac, but wish that old app was still here for the phone.  

06/21/2018 - 10:15pm F yeah!  Go Mo.  Wolverine…

F yeah!  Go Mo.  Wolverine selecting wolverine.  I like it. Maybe he plays with Bron.