Member for

4 years 3 months
Points
23598.00

Recent Comments

Date Title Body
08/02/2018 - 4:06pm More of a test...willing to…

More of a test...willing to bet the most obnoxious complainers on here (NO politics! I miss the app!!) haven't given much money to Brian & co over the years

Just a hunch. Not attacking OP, his post was well structured / thought out.

08/02/2018 - 3:23pm It'd be cool to see a "Donor…

It'd be cool to see a "Donor" label next to poster's usernames. So if you gave money or bought HTTV, you'd get the perk of a Donor label

07/30/2018 - 2:43pm Yikes. This is quite the…

Yikes. This is quite the meltdown

07/30/2018 - 12:32pm Lol you cited one specific…

Lol you cited one specific 2019 recruit quote as a reason for our 2018 class? As if this year's class had nothing to do with any one of an awful combo of circumstances: a poor record, poor effort by coaches, repeated losing to rivals, etc.

 

Worthwhile, indeed

07/30/2018 - 11:46am Calm down. We aren't winning…

Calm down. We aren't winning the B1G and beating our rivals, so we aren't getting 5 stars. It's a lot simpler than us being sabotaged.

07/30/2018 - 11:45am Bleacher report has come a…

Bleacher report has come a LONG way from 2011, much better quality (check out B/R mag). Are people still treating it like B/R of old?

07/28/2018 - 3:22pm Give me a 7. Since Speight…

Give me a 7. Since Speight got blown up in Iowa City (2016) this program has aggressively and repeatedly shot itself in the foot. The crootin' and staff changes of late have pushed us back in the right direction (hello, Ed Warriner + Shea Patterson) but a ways to go.

07/26/2018 - 1:24pm Spit out my coffee at "THE…

Spit out my coffee at "THE NEW MONKEY STANDARD"

07/20/2018 - 12:03pm Well yeah, considering he's…

Well yeah, considering he's enrolling for this fall..

07/13/2018 - 11:54am Yep.

Yep.

06/25/2018 - 3:06pm first 3 coaches have at…

first 3 coaches have at least 1 B1G title to their names

I'm fine with it

06/19/2018 - 2:21pm Who gives a shit

Who gives a shit

06/07/2018 - 1:56pm we need a strong class this…

we need a strong class this year

05/31/2018 - 3:41pm I wrote that wrong
i

I wrote that wrong
i meant:
-don b
-warriner
-everyone else

05/31/2018 - 2:12pm I am so, so, so excited for

I am so, so, so excited for Warriner

Bar none the 2nd biggest add-on hire for Harbaugh outside of Don Brown

05/25/2018 - 5:34pm How is it shady?

How is it shady?

04/27/2018 - 4:35pm Marty is making me physically

Marty is making me physically cringe

04/17/2018 - 1:38pm I think this team is ready to

I think this team is ready to take a step forward, but the strength of scheudle will make it appear like this program is treading water.

04/16/2018 - 8:13pm More clay for Warriner to

More clay for Warriner to sculpt. They don't call him the Leonardo Da Vinci of the midwest for nothin'

04/15/2018 - 1:09pm Who needs a spring game to

Who needs a spring game to croot?

04/13/2018 - 2:41pm Enough to pass the time until

Enough to pass the time until basketball season

04/12/2018 - 9:33pm Gotta say I didnt think well

Gotta say I didnt think well of speight after some of those scenes

04/12/2018 - 3:14pm lol

lol

04/10/2018 - 3:17pm Moe doesn't look to be a

Moe doesn't look to be a first rounder either at least according to the latest SI mock

04/09/2018 - 1:10pm I distincly remember reading

I distincly remember reading that in a post on mgo. RIP

04/05/2018 - 3:14pm Mattison has earned the

Mattison has earned the flyer, sounds like he can top out as a dependable rotation guy

04/03/2018 - 1:20pm Lol. So Mayfield is an

Lol. So Mayfield is an incompetent pick, but Allen is the right choice?

03/29/2018 - 1:43pm Exclusive diet of humble pie

Exclusive diet of humble pie this year

With a side of crow

03/29/2018 - 1:20pm Actually, it's an exceptional

Actually, it's an exceptional place, if you follow the right accounts, to get quality news, updates, and information frrom parties who need a voice. Going to guess you're over 40.

03/29/2018 - 12:54pm Is he? His hot takes on

Is he? His hot takes on Twitter are as bad as they get.

03/29/2018 - 12:48pm no one gives a shit about

no one gives a shit about Ramzy

03/26/2018 - 3:13pm brian at his best

brian at his best

03/23/2018 - 6:58pm wow

wow

03/19/2018 - 12:05pm LOL

LOL

03/07/2018 - 5:26pm Guys of the

Guys of the present don't stack up to guys in my day, more news at 11.

03/05/2018 - 11:51am We faced him, remember?

We faced him, remember? Harbaugh sought him out on the field post-game to compliment him

03/04/2018 - 9:16pm (No subject)

03/01/2018 - 11:35am This thread is ridiculous.

This thread is ridiculous. What's the big problem? I'm all for Warinner listing out guys he coached.

02/27/2018 - 11:43am Congrats on an intense burst

Congrats on an intense burst of shitposting within 20 replies, Yo Blue. I award you these negs.

02/25/2018 - 3:03pm Like him

Like him

02/25/2018 - 3:03pm Walton, MAAR....
Nice to have

Walton, MAAR....

Nice to have seniors available the past couple of seasons and see them put things all together and play at an All Big 10 level.

Something the Fresh Five class never yielded...Burke and Hardaway Jr also left early.

02/21/2018 - 6:22pm if kirby wants him, he'll

if kirby wants him, he'll take him

02/16/2018 - 3:37pm really man

02/16/2018 - 2:52pm Agreed. What are your

Agreed. What are your thoughts on McElwain and his inside zone preferences in a man blocking scheme?

02/16/2018 - 2:47pm Well said. Toss in Tanner

Well said. Toss in Tanner Engstrand as the wild card to take on QB coach responsibilities when Pep departs.

02/14/2018 - 4:54pm Fully aware of this.

Fully aware of this.

02/02/2018 - 3:20pm Link?

Link?

01/30/2018 - 7:41pm Paying Drevno north of $1 mil

Paying Drevno north of $1 mil to be this incompetent. Luster has quickly faded off the Harbaugh regime.

01/30/2018 - 5:52pm https://twitter.com/nickbaumg

Let me help you out

 

01/18/2018 - 6:12pm Agree to disagree. Pep has

Agree to disagree. My "premise" is 9 passing TDs this year. Pep has expressed a love for option routes several times this season; which can be easily adjusted to on defense. They show a look, offense runs a combo of routes based on that look, and they see it coming.

I think he has a tendency to treat every qb like a senior Andrew Luck. I think he took away from what a once-confident Speight did best. The issues of the pass game design extended beyond USC game. 

Certainly doesn't seem like Harbaugh is doubling down on confidence with him, either.