Member for

7 years 2 months
Points
294.00

Recent Comments

Date Title Body
06/19/2018 - 6:52pm Good write up. And call me…

Good write up. And call me biased (I'm biased), but no Frank Clark? A 2 star TE turned lone defensive bright spot at UM and NFL stud! He says and does some wild things at times, but he's really a good guy. And did I mention NFL STUD? Nitti!

05/06/2018 - 12:47pm Solid? Very. Elite? No.

Solid? Very. Elite? No.

04/13/2018 - 12:44am Grew up with Graham and

Grew up with Graham and attended all three schools with him prior to college. He writes some dumb shit sometimes, but kemaaaaaahhhhn! He's a Sparty! He's also a pretty good guy and smart enough to know where his bread is buttered. I wouldn't read much more into any of this than the LSJ is his dream job and he has a family to feed. Not saying it's all bs, but again (nudges you in the ribs with my elbow) Kemaaaaaaaahhhhhhnnn!!

03/01/2018 - 7:21pm I fuck with (admire) Teske!

I fuck with (admire) Teske! But lets also take a moment to re-recognize the man who has been developing ol' Tesk...Lansing's own,a Sexton Big Red, and old school Sparty legend Stan Washington's most talented son (arguably). Coach Saddi Washington!

Wilson looked real bad imo and then BOOM, Bacari leaves, in comes Washington, and overnight DJ becomes a 1st rounder. Moe took a significant leap last year too.Theeennn Teske had me very,very worried about the future, but now...if he develops any mid-range game whatsoever, look out.

02/19/2018 - 11:46pm This saddens me deeply. What.

This saddens me deeply. What. Thee. Fuck.

01/11/2018 - 3:12pm Cajun salmon sliders from

Cajun salmon sliders from Blue Lep...Pad Pak spicy from no thai...mason hall by the diag doors if you want to see athletes...dudderstadt center or whatever its called on north campus has a killer technology center with 3D printers, a world class recording studio, and of course the whole theater thing...i like the winter garden inside Ross too. Enjoy, and Forever Go Blue!

01/03/2018 - 10:04pm That's the only way that's

That's the only way that's possible huh? Lol. Cut it out.

01/03/2018 - 10:00pm Dying to see since 97? Ehhh

Dying to see since 97? Ehhh idk about that.

01/03/2018 - 9:00am It means the QB will line up

It means the QB will line up a couple of yards behind center (similar to shotgun, but closer with the RB mostly behind him)and more triple options, veer concepts, and RPOs (run pass options). Its spready yet still a run first scheme. Most of the time. In SF it was.

12/29/2017 - 5:41pm Maybe we should make him our

Maybe we should make him our OL coach too!/s

12/29/2017 - 5:36pm I already avoid Huge mostly

I already avoid Huge mostly because he's a huge ignoramus. No pun intended lol

12/12/2017 - 5:37pm BloooooyOW! Mind blown.

BloooooyOW! Mind blown.

12/12/2017 - 5:37pm BloooooyOW! Mind blown.

BloooooyOW! Mind blown.

12/07/2017 - 12:21pm I've been trying to get my

I've been trying to get my head to get assist for a while now. I hear its a beaut!

11/30/2017 - 4:41pm Good for Coach Edwards and

Good for Coach Edwards and ASU! Who the hell do they think you're going to get anyway? Look ASU, Scott Frost aint walkin through that door. You're MSU circa 1986, be happy you got someone with NFL chops that will be able to recruit and probably beat Rich Rod. You're Arizona State, wtf.

That's what I told the devil mascot guy on our phone convo the other day. I also told him not to get caught up in silly sound bites and subpar records that lack context. He's a good, not great coach. Congrats!

11/30/2017 - 4:40pm Herm's not an "actual

Herm's not an "actual footballer?" News to me.

11/30/2017 - 4:17pm Damn his 40 time, I see a

Damn his 40 time, I see a confident, big bodied runner with vision, that can actually throw the ball. Yes please!

11/29/2017 - 3:07pm Everybody except Tee huh? Smh

Everybody except Tee huh? Smh

11/28/2017 - 1:21am He'll be fine. JOK will be

He'll be fine. JOK will be loved once we look back. Kind of like an incompetent president that clearly meant well (who tf is that?lol) . He got to play in The Game, he got back at his old coach, he started a few games in the Big House, played in Jerryworld, and if I'm not mistaken, he'll leave A2 with two degrees. Buck up, all is not lost. Wouldn't be surprised to see him on the sidelines somewhere a few years from now.

11/27/2017 - 5:08pm Playing Man in its many forms...

UPSIDES
+harder to complete passes. QB has to be more accurate. See Haskins on 3rd and 13.
+QB should have less time to throw, as receivers need to get open or throw early, with DL and maybe a blitz coming for blood, which could lead to disaster if the safeties play it right. See Metellus' drop.
+Easier for your players to just play and not think. Practice technique and not Xs and Os as much. See freshmen studs we have now.
+Thee most stifling, frustrating scheme to deal with when things are clicking imo.We're getting there. Unfortunately, you cant teach 1st rd NFL lock down corners, and to a lesser degree safeties, how to handle the fire by putting them in zone every time shit gets thick as college underclassmen.
+MOAR blitzing!

Of course there are others..

DOWNSIDES
-Harder to stay with your man. #obvi
-players' backs turned chasing their man, no eyes on the running QB. See JT's first TD and many others over the years.
-Mismatches/easier to scheme for. Safeties on slots, LBs on RBs, etc. See every loss this year.

And others here too...

11/24/2017 - 7:31pm Arizona, yes please. U Dubb

Arizona, yes please. U Dubb or Stanford, no thanks.

If we lose to Stanford, which (even with BP in there) is a 50/50 proposition imo, we'll never hear the end of that either. As far as Washington goes, I dont love that matchup for us. That Arizona offense is gimmicky and possibly soft.

I feel like Brown and our d may just beat up on them and our offense may find some much needed confidence. We can run the ball on Arizona. Washington? Idk , a bit I suppose. Stanford? Probably, but that will be a wacky one. We don't do well in wacky ones.

11/23/2017 - 5:12pm Robinson guarding 2s? No

Robinson guarding 2s? No thanks.

11/23/2017 - 4:57pm Slide Mo over to the 4?

Slide Mo over to the 4? Maybe. Who can hold down the backup center position though? This seems to be common, two good bigs, but no one to back both of them up. DJ boned us lol. Can Livers do it yet? Ehhh idk.

I like Brooks better than X or Z or whatevs. But like someone said above, very small sample size.

11/20/2017 - 12:23pm Distance ourselves. Lmao.

Distance ourselves. Lmao. Blocking his number out of my phone and deleting him from social media. We need a break from one another bray. Lololol

11/13/2017 - 1:50pm I wouldn't go as far as

I wouldn't go as far as saying he should go to Nebraska. But surely staying at UCF for longer than another year or two isn't an option right? I mean, its not happening imo.

11/11/2017 - 11:47pm FWIW my older brother played

FWIW my older brother played for him at GVSU as did a family friend right before he went to CMU. They both loved him. Shrugs

11/06/2017 - 6:11pm From what I saw, we dropped

From what I saw, we dropped into zone a little bit more and he sent Hudson off of the edge more, whereas we usually like to send Bush through the A or B gap. Which to me had almost gotten stale because opponents were simply pinching the line to neutralize the smaller Bush, and sending a slot or a TE in the vacant area, which our safeties were understandably having hell covering in the man scheme.

SN:I've been begging the TV for DB to swap Bush and McCrays positions so Bush can plsy from the outside in and blitz McCray through the A or B instead, where his big body can cause problems and free up Mo and other dlinemen. When we send Bush through there, he has to almost get through unimpeded to impact the play. It also takes him out of the play horizontally, which is his wheelhouse.

Anyway, I like what DB did these last couple of games, as it causes the offense to either keep that back in pass pro, move a TE over to Hudson's side (ensuring a 3 man route most times), or leave that tackle alone to be exploited.

The good news for us imo, is this is a late look we're giving teams, who will now be forced to prepare for both looks, Bush in space/Hudson off the edge OR Bush through the A or B and Hudson in space. It also bodes well for stopping the inside and outside zone read that O. State depends so heavily upon.

11/05/2017 - 3:21pm I sure hope so. He's young so

I sure hope so. He's young so I won't condemn him yet, but he's been poo this year.

10/30/2017 - 1:42am Thought I saw Filagia in the

Thought I saw Filagia in the game for a play or two when Big Mike went down.

10/29/2017 - 2:12am Not to call Harbz a liar, but

Not to call Harbz a liar, but don't read into that quote. His response to the question is pure mularkey and you wanna know why? I'll tell you why!

He's not going to explicitly tell you who's calling the plays because he's smart enough to know why you want to know. Ya know?

No competent manager of men would tell millions of people that his underling dropped the ball, and because of that we're fucked.

He would publicly take the fall for letting him drop the it, and then chew said underlings ass (in whatever manner he does), and tell him to get his ass back on the sidelines!! A Michigan man indeed!

10/23/2017 - 7:45pm Why wouldn't he be? He didn't

Why wouldn't he be? He didn't play bad. The defensive gameplan was terrible, we were outmatched talent/experience wise, and the o-line was atrocious. JOK deserves to start right now.

10/12/2017 - 5:19pm I sometimes have my DBs do

I sometimes have my DBs do boxing training in the offseason to improve the "violence" in their hands as I like to call it. But I don't see the point in having someone practice NOT committing a penalty, aside from maybe punt or FG block plays. You obviously don't want them holding but imo, if theyre using their eyes, hands, and feet properly, they won't need to hold. Those three have to work in conjunction with one another, otherwise you better hold or interfere or SOMETHING! Just don't let him catch my ball! Now..on the line!

09/25/2017 - 10:30am Rashan reminds me of the

Rashan reminds me of the homie Frank Clark in that his college stats may not overwhelm due to the constant double teaming and game planning for him. Will likely be "better" in the league than here. He's also similar to Frank in that he's kind of a DT stuck in a DE's body. Violent hands, a devastating bull rush, etc. Didn't he play DT in high school? Frank plays a lot of DT for Seattle right now and is thriving there, after a couple of seasons of underachieving here stat wise. Just an observation.

09/25/2017 - 10:24am Don't forget about the part

Don't forget about the part where he called our QB Wilton Spite.

09/19/2017 - 6:41pm As an inner city HS coach, my

As an inner city HS coach, my opinion is as follows. The Jordan brand has perception issues, and I feel like we were almost duped into helping MJ and Nike fix them.

The widespread perception, accurate or not, is that "J's" (retro shoes, etc., the lifeblood of the brand) are different than Jumpman brand shoes and gear. And when you look at the cleats we wear, and the Jumpmans sold at Foot Locker, on Eastbay, etc., you can see why.

In my opinion Jumpmans are ugly as shit, I'm sorry. And nearly every kid that I know feels the same way. My adolescent sons will not wear them at all. Why dont we wear the retro Jordans with UM colors?? Big mistake imo.

I feel like Jumpman won big with us because theyve learned people aren't rushing to cop those ugly ass shoes like ppl did with Js over the decades, particularly young people and the trendsetters/sneakerheads that the brand has always depended on.

Which is probably why they're so much cheaper than the "real Jordans" and why Nike was so set on us wearing Jumpmans instead.

07/08/2017 - 6:09am Yaron Eliav, The

Yaron Eliav, The Israeli-Palestinian Conflict, LSA. He also is famous for spanking a call girl on the ass and almost getting fired for it. Great class, excellent professor. And not because he appreciates a good slut either.

07/06/2017 - 10:50pm One of the Thomas twins, a

One of the Thomas twins, a former CAC rival (I will NOT say their name. Rhymes with Smeverett)of Saddi's older brother Kareem Washington, a Big Red legend. 517 takeover I love it!

06/24/2017 - 6:11pm My boy frank was hosed. He'll

My boy frank was hosed. He'll definitely be in there next year.

05/12/2017 - 12:32pm That would have been a great

That would have been a great idea, although not Grambling. It's so far from everything. I also would've preferred Lane College in TN instead of Nashville. You'd still get the Nashville area talent, but Memphis as well. Possibly even some MS guys. Anywho, nice slate nonetheless.

05/10/2017 - 10:41am Ummm, no you don't

Ummm, no you don't

05/10/2017 - 10:39am Using your backwards logic we

Using your backwards logic we shouldn't celebrate anything at all until we beat them.

05/10/2017 - 10:37am You know he's not a great

You know he's not a great human being how? You dont so stfu

05/05/2017 - 2:46pm How sway????? Smh

How sway????? Smh

05/01/2017 - 3:01pm Of course. I'm always for

Of course. I'm always for less exploitation of/more options and opportunities for young people who want more out of life and worked their asses off in pursuit of getting it.

04/29/2017 - 5:26pm Lmfao

Lmfao

04/29/2017 - 3:15pm Has Stribs been drafted?? If

Has Stribs been drafted?? If not, he could be the steal of the draft

04/29/2017 - 2:13am Awww snap!! T.Rawls, Nitty,

Awww snap!! T.Rawls, Nitty, and now Lano and Darby??The crew is (damn near) reunited!

04/04/2017 - 12:24am I'm not a hockey guy, but

I'm not a hockey guy, but this seems a bit much. You speak as if you know hockey (which I'm neither disputing or suggesting), yet I didn't hear anything solid as to how or why he's been outcoached or worse, precisely why he's "no longer a good hockey coach." Ouch!

Maybe I just don't know shit about hockey (I don't), but Red is something like a legend at our university. Therefore I'm not feeling this here post. Not one bit. No sirree. Arms crossed SEC voice.

03/17/2017 - 6:42pm I've been noticing a lot of

I've been noticing a lot of spelling, team logo, and other stupid mishaps lately from ESPN that scream "casual sports fan staffer fucking up."

03/16/2017 - 1:15am Good times I'll tell ya...

Good times I'll tell ya...