Member for

7 years
Points
179.00

Recent Comments

Date Title Body
12/29/2016 - 7:15pm Whellllllllll

Whellllllllll

12/29/2016 - 7:01pm Well

Well

02/03/2016 - 2:02pm lol ok Clark Kent

lol ok Clark Kent

12/28/2015 - 9:50am Champions of the west, bro.

Champions of the west, bro. It's in our fight song!

09/03/2015 - 4:05pm My first game was Baylor in

My first game was Baylor in 1997 with my dad. We had moved to a suburb of Toledo from New Jersey just the year prior and I didn't understand the whole Michigan vs. Ohio State rivalry. I remember my friends at school that first year asking me who I cheered for and having absolutely no idea what to say.

I can still see the train tracks as we crossed them on Hoover - that's about my only memory outside of the stadium. I'm fairly sure the weather was great; we had seats on the visitor's side; about sixty rows up somewhere around the twenty yard line.

We won big that day, 38-3, and the experience was absolutely breath-taking. Over 100,000 people crammed into the stadium to watch a football team play and I remember thinking to myself, "it doesn't get any better than this."

I was a fan from that day forward and by the time November rolled around I knew exactly who I was rooting for.

Fast forward seven-ish years and I find out I've been admitted to my dream school, the University of Michigan. It wasn't even a discussion, I was going to Michigan. I spent four (okay fine, five) of the greatest years of my life there and made some life-long friends. I wouldn't trade any of my time there for anything. In fact, some of those life-long friends and I are renting a house for a game next month so we can enjoy Ann Arbor like we did a decade ago.

None of this would have happened had my dad not decided to take me to that game almost two decades ago.

05/16/2015 - 10:03pm Macallen 12 - getting married

Macallen 12 - getting married in five weeks and trying to get all the booze out of the house - ha.

12/30/2014 - 2:59pm How about Harball?

How about Harball?

11/11/2014 - 9:01am We only play M00N games now.

We only play M00N games now.

08/04/2014 - 11:31pm Also the player has to meet

Also the player has to meet certain criteria to qualify. Namely, there has to be a financial inability for the player or player's family to afford such a policy.

08/04/2014 - 11:30pm I believe Wisconsin did the

I believe Wisconsin did the same thing for Gordon. The university is allowed to pay for one type of policy where it will pay out if the player experiences a career-ending injury. However, there is another type where the policy will pay out if the player experiences a large drop in draft stock. Im fairly sure the NCAA prohibits universities for paying for this type of policy.

01/14/2014 - 1:14pm Worst case scenario: I've

Worst case scenario: I've already got a "Fire Jim" t-shirt.

09/02/2013 - 5:17pm I really hope one of these

I really hope one of these pops up each week they win.

09/02/2013 - 5:09pm I'm fairly sure that's

I'm fairly sure that's exactly what I was doing. Oh well, thanks for the help!

09/02/2013 - 5:05pm Thanks! I still have no idea

Thanks! I still have no idea what I was doing wrong.

09/02/2013 - 5:00pm Embed

Hmmm, the Pretty Posts Sticky doesn't seem to be up to date for embedding YouTube videos (or I'm missing something in the instructions).

08/30/2013 - 12:17pm Am interested!

Am interested!

07/29/2013 - 10:49pm WHAT THE FUCK IS GOING ON

WHAT THE FUCK IS GOING ON

06/08/2013 - 8:30pm Am also interested in how you

Am also interested in how you know what wolf pussy tastes like.

06/08/2013 - 12:16pm Check out Murphy's Irish

Check out Murphy's Irish ribs. They were by far the best I had yesterday!

04/07/2013 - 10:39am Every time I went to get

Every time I went to get another beer I would buy three and give the other two away.

04/01/2013 - 12:45pm Went out with some friends

Went out with some friends and got subs. Seriously.

It was crazy.

02/02/2013 - 10:46am Ah! I can see how it might be

Ah! I can see how it might be taken that way. However, my speculation was on grounds it was with another man. The way the university worded it was super fishy.

02/02/2013 - 10:03am Two adult males can't have

Two adult males can't have consensual sex?

02/02/2013 - 8:48am Perhaps I'm missing it, but

Perhaps I'm missing it, but where exactly in this article does it say this relationship was with an adult woman? Seems to me the university was awfully careful in its wording.

12/20/2012 - 9:35pm I know how you feel - after

I know how you feel - after spending four years going to games there it's hard to believe it's the same place.

12/20/2012 - 9:32pm I guess I was a bit late on

I guess I was a bit late on that - so here's my sign?

12/20/2012 - 9:27pm Would someone please explain

Would someone please explain to me who Jeff Hardaway is?

12/13/2012 - 11:12am Holy moly! Yeah, that was a

Holy moly! Yeah, that was a bit before my time.

12/13/2012 - 10:53am It's sad the most shocking

It's sad the most shocking thing about that quote for me was the fact he took golf, fishing, and softball as classes.

12/10/2012 - 5:17pm This kid has had some pretty

This kid has had some pretty bad luck - I wish him the best in the NFL.

11/30/2012 - 11:59am I'll predict we round out the

I'll predict we round out the conference with Hawaii because we have to get as close as possible to that massive Chinese market.

11/17/2012 - 4:37pm After seeing him roll over on

After seeing him roll over on the sidelines am I the only one who has absolutely refused to watch the replay?

11/13/2012 - 9:01am I couldn't bring myself to

I couldn't bring myself to watch the whole video. As a fan, I would be livid if our WRs acted like this.

11/10/2012 - 9:32pm Rolling Rock - only because

Rolling Rock - only because I'm on a budget. Kinda feels like I'm in college again.

11/10/2012 - 4:12pm I AM DRINKING ALL OF THE

I AM DRINKING ALL OF THE BEERS

10/29/2012 - 5:53pm Yeah, they're talking about

Yeah, they're talking about shutting down Lakeshore Drive. Seems a little extreme to me, but what do I know?

10/29/2012 - 4:19pm Looks like an ED

Looks like an ED advertisement.

10/20/2012 - 8:38pm WE'RE GOIN' TO RICK'S!!!

WE'RE GOIN' TO RICK'S!!!

09/27/2012 - 5:00pm Pretty epic headline fail:

Pretty epic headline fail: http://deadspin.com/5947034?utm_campaign=socialflow_deadspin_twitter&utm_source=deadspin_twitter&utm_medium=socialflow&fb_source=message

09/03/2012 - 1:19pm Yeah, but Henne was throwing

Yeah, but Henne was throwing to Braylon.

09/01/2012 - 8:43pm Whiskey, so many whiskey.

Whiskey, so many whiskey.

08/31/2012 - 10:18am Ugh, so happy the office is

Ugh, so happy the office is getting out at 3pm today - work is just not happening right now.

08/07/2012 - 10:59am Fairly sure this link won't

Fairly sure this link won't get taken down: http://www.dailymotion.com/video/xsnofd_stephan-feck-diving-fail_sport?search_algo=1

07/29/2012 - 4:31pm GOD DAMNIT HOW DIFFICULT IS

GOD DAMNIT HOW DIFFICULT IS IT TO NOT PUT SPOILERS IN THE TITLE?!

07/23/2012 - 4:08pm Gonna go out on a limb here

Gonna go out on a limb here and guess the Lions comment was in reference to the Detroit Lions...

07/17/2012 - 11:58pm This all seems too

This all seems too familiar...

06/13/2012 - 10:53pm He needs some chickin

He needs some chicken broccoli bake, stat.

06/08/2012 - 11:22am Spending another gorgeous

Spending another gorgeous Friday in the office running reports that no one will ever read. I'd much rather be at the beach.

05/25/2012 - 9:55am Ugh. I have a view of the

Ugh. I have a view of the beach from my office and it's killing me. Productivity slowly declining.

04/12/2012 - 11:17am I hate how true this is.

I hate how true this is.